Keira vandt i retten

torsdag d. 24. maj 2007 kl: 0. 00 Af: Kendte.dk NY
 

Avisen Daily Mail har ikke lov til at påstå, at Keira Knightley har løjet om, at hun lider af anorexi, og hun er heller ikke indirekte skyld i, at en ung pige er død af sygdommen, sådan som avisen tidligere har påstået.

Skuespillerinden har netop vundet den retssag, hun anlagde mod avisen på baggrund af disse påstande, og retten har afgjort, at Daily Mail skal betale Keira 3.000 pund i erstatning, fordi de har hængt hende ud på den måde. Selv om Keira glæder sig over at have vundet over avisen, agter hun dog ikke at beholde pengene selv. Hun vil i stedet lægge 3.000 pund til beløbet og donere det hele til en organisation, der hjælper folk, som lider af spiseforstyrrelser.

Del din kommentar

Forsiden lige nu