Restaurationsbranchen erklærer K-Fed krig

onsdag d. 24. januar 2007 kl: 0. 00 Af: Kendte.dk NY
 

Kevin Federline er mopset på sin ex-kone, Britney Spears, men han har nu også sine helt egne problemer at slås med, som intet har med pop-dronningen at gøre.

Han får nemlig på puklen for en reklame, han har lavet for forsikringsselskab. I reklamen dagdrømmer han om at blive rap-stjerne, men i virkeligheden arbejder han på en fast-food restaurant, og det har fået restaurationsmedarbejdernes brancheorganisation, National Restaurant Association, til at reagere skarpt. Således kalder en repræsentant for organisationen reklamen for “nedværdigende og ubehagelig” overfor organisationens medlemmer.

5 sexstillinger der er bedre med gymnastikredskaber Sofie Lassen-Kahlke: -Jeg holder gerne jul hele året

“Det burde ikke være nødvendigt for et firma at være respektløse overfor andre for at understrege en pionte. Det er negativt, uretfærdigt og et usandt billede af vores branche,” udtaler Annika Stennsson.

En talsmand for forsikringsselskabet siger, at det ikke er deres mening at fornærme folk, der arbejder i restaurationsbranchen. “Reklamens pointe er overraskelseselementet, ikke det faktum, at den rent faktisk foregår i en fast-food restaurant.”

Del din kommentar

Forsiden lige nu