Bradley Cooper får selskab af dansk ost

tirsdag d. 6. oktober 2015 kl: 13. 00 Af: Anne Mejdahl Daugbjerg
 
Bradley Cooper får selskab af Castello-osten i filmen "Burnt". Foto: David Shankbone/Wikpedia

Bradley Cooper får selskab af Castello-osten i filmen “Burnt”. Foto: David Shankbone/Wikpedia

Arlas Castello-ost får del i rampelyset, når filmen Burnt vises på det store lærred

Når filmen “Burnt” får premiere i november, vil der være et yderligere kendt ansigt – udover Bradley Cooper, Sienna Miller og Emma Thompson.

Hollywood-stjerne og supermodel er blevet forældre

Den danske Arla-ost Castello er nemlig med på rollelisten.

Filmen handler om Michelin-kokken Adam Jones (spillet af Bradley Cooper), og det er det største reklamefremstød for Castello nogensinde.

Arla håber ifølge business.dk, at saglet vil få et boost i USA, Storbritannien, Australien og Skandinavien.

– Castello er allerede et voksende globalt specialoste-brand, men rollen i Burnt kan blive noget af et internationalt gennembrud, og vi ved, at det har en dokumenteret effekt på salget at få sit brand forbundet med en film af denne størrelse. Det er en del af vores største kampagnefremstød til dato, og det er vores mål at gøre Castello til verdens førende brand inden for specialoste, siger vice president i Arla, Francesco Leone til business.dk.

Bradley Cooper laver serie om Islamisk Stat

Udover filmen har Arla fået lov til at arrangere globale salgsfremmende aktiviteter for både film og ost.

“Burnt” får dansk premiere i november.

Del din kommentar

Forsiden lige nu