Hollywood-stjerne begejstret for dansk reklame

lørdag d. 10. oktober 2015 kl: 10. 00 Af: Anne Mejdahl Daugbjerg
 
En dansk reklame fra Spies Rejser har fanget Ashton Kutcers opmærksomhed. Foto: flickr

En dansk reklame fra Spies Rejser har fanget Ashton Kutchers opmærksomhed. Foto: flickr

Ashton Kutcher har delt den danske Spies-reklame “Do it for mom” på sin Facebook-profil

En dansk reklame for rejser har fanget Ashton Kutchers opmærksomhed.

Han var "kuvøseguf" for superhotte Demi Moore - i dag fylder han selv 40 år

Spies’ reklame-film “Do it for mom” er allerede gået viralt herhjemme, og nu er den begyndt at vække opmærksomhed i udlandet.

Flere udlandske medier har bragt historien – og Ashton Kutcher er altså hoppet med. Han har lagt et link til en artikel om videoen på sin Facebook-profil, hvor han skriver:

– Det er et kreativt svar på et reelt problem.

Det er et reelt problem

Som Spies pointerer i videoen, har Danmark faktisk et helt reelt problem.

Hollywood-par afslører: Det skal vores baby hedde

Der fødes ganske enkelt for få børn – og det har de sat sig for at gøre noget ved med videoen, som du kan se her.

It’s a creative response to a real problem.

Posted by Ashton Kutcher on 4. oktober 2015

Del din kommentar

Forsiden lige nu