Det er slut
Beyoncé og Adidas enige om 'skilsmisse'
Der var enorme forventninger til et samarbejde mellem giganterne Adidas og Beyoncé-modebrandet Ivy Park.
Men nu har parterne valgt at gå hver til sit.
For det er ikke gået som forventet. Langt fra endda.
Langt under budget
Ifølge Wall Street Journal var omsætningen for 2022 budgetteret til 250 millioner dollar, men endte på blot 40 millioner. Det er mere end en halvering i forhold til 2021.
Det på trods af, at partnerskabet involverede superstjerner som Irina Shayk, Yara Shahidi, Megan Thee Stallion og Ice Spice i markedsføringen.
Det skriver TMZ.
Troen på succes helt i bund
At troen på fælles succes er helt i bund, illustreres også af, at Beyoncé om kort tid tager hul på sin turné, 'Renaissance World Tour', som ville være en oplagt mulighed for at brande Adidas-Ivy Park produkterne.
Bruddet mellem giganterne kommer i kølvandet af, at Adidas sidste år også afbrød samarbejdet med Kaney West, hvilket ifølge TMZ forventes at koste op mod 1,3 milliarder dollar i tabt omsætning.