MTV lancerer kartoffel-chips
For at sætte fokus på venskaber og relationer mellem unge, lancerer MTV nu kartoffelchips, hvor man selv skal designe posens udseende
Nu får danskerne mulighed for at sætte tænderne i en helt særlig MTV-kartoffelchips. I anledning af sæsonpremieren på de to populære teenage-serier Awkward og Faking It lancerer musikkanalen nemlig en serie helt særlige chips under navnet ”RelationChips”.
Seerne har også mulighed for selv at designe en chipspose. På MTV’s hjemmeside kan man nemlig uploade et billede af sig selv sammen med vennerne, flirten eller kæresten på en virtuel chipspose, og man kan også vælge en smag til chipsene, for eksempel ”Salty”, ”Cheesy”, ”Hot” og ”Spicy”. Billederne kan de unge efterfølgende dele med vennerne på Facebook, Instragram og Twitter.
Vil involvere fans på en sjov måde
De to tv-serier Awkward og Faking It sætter fokus på teenageres daglige udfordringer med skole, venner og ikke mindst kærligheden, og lanceringen af de særlige relations-chips en del af en større kampagne, der skal sætte fokus på unges relationer.
– Vores målsætning er at altid at skabe engagement og involvere vores fans på sjove og kreative måder. Denne gang sætter vi fokus på at hylde de unge menneskers relationer, og der synes vi, at RelationChips’ene passede perfekt ind, siger David Lincoln Blom, Produkt og Marketingchef for MTV i en pressemeddelelse.
De helt særlige MTV-chips kan ikke købes i almindelige butikker, men til gengæld kan de, der designer den flotteste pose, se frem til at modtage hele 50 poser chips til sig selv og vennerne.