Her er Michaels sjove klage over støvsuger: Se Bilkas geniale svar

søndag d. 5. juni 2016 kl: 12. 04 Af: Elo Christoffersen
Bilka 02 foto Elo Christoffersen
Bilka havde et genialt svar til Michaels Jensens sjove klage over en støvsuger. Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)
 

Et opslag på Bilkas Facebook-side er blevet et viralt hit.

Michael Jensen havde onsdag været en tur i Bilka Skalborg for at købe en Nilfisk støvsuger. Det afledte et sjovt opslag fra kunden:

– Hej Bilka. Jeg købte i går (onsdag, red.) en Nilfisk støvsuger i Bilka Skalborg. Da jeg kommer hjem og skal pakke den ud opdager jeg at den unge dame, der skal bruge støvsugeren mangler i kassen. Har I mulighed for at sende en eller skal jeg køre i Bilka igen og få den byttet? På forhånd tak…

Genialt svar fra Bilka

Det morede mange på Facebook og Bilka havde da også et genialt svar:

Prinsen er kommet på Facebook

– Hej Michael, Tak for dit opslag. Jeg har undersøgt sagen med vores støvsugeransvarlige, og jeg har desværre dårlige nyheder til dig. Det er slet ikke meningen, at der skal være en dame i kassen.

– Logistikken omkring at skulle lave lufthuller i kassen (der for øvrigt skulle have været meget større) så damen ville overleve turen ud til dig, viste sig ganske enkelt at være for krævende. Det fandt producenten desværre ud af alt for sent i processen til at ændre billedet på indpakningen.

4-årig datter døde: Forældre gav hende heroin

Opslaget er i skrivende stund nået ud til over 4.200 brugere og  opslaget er delt 568 gange.



Del din kommentar

Forsiden lige nu