Meghan i nyt stort sats
Hertuginden vil tilsyneladende langt omkring med sit nye livsstilsbrand, American Riviera Orchard
I forbindelse med, at hertuginde Meghan for nylig annoncerede lanceringen af sit nye luksus livsstilsbrand, American Riviera Orchard, oplyste hun, at det blandt andet er kosmetik, kropscremer og badeolier, hun satser på.
Men hertuginden har planer om en endnu større forretningsportefølje.
Vil tilsyneladende satse bredt
Det skriver Daily Mail, der har fået adgang til varemærkeansøgningen for det nye foretagende.
Og i følge denne skal der også satses på en lang række andre produkter.
Herunder yogamåtter, hundeshampoo, trendy marmelader, smør, luksuskøkkengrej og kogebøger.
Minder om tidligere projekt
Hertuginde Meghans nye tiltag synes i høj grad at tage afsæt i andet projekt, hun tidligere stod bag.
Nemlig livsstils-hjemmesien 'The Tig', som hun etablerede og drev, inden hun mødte prins Harry og således blev en del af den britiske kongefamilie.