Medina i seng med læskedrikgigant

Springer ud i ny kampagne

Coca-Cola har lanceret en ny kampagne i samarbejde med popsangerinden Medina.

Det skriver Markedsføring.

Tro mod sig selv

- Gennem min karriere har jeg altid forsøgt at udtrykke vigtigheden af at være tro mod sig selv. Når jeg har stået stærkt i mig selv, lykkes jeg og dem omkring mig. Det er det budskab, jeg vil sende i mit samarbejde med Coca-Cola, der selv står stærkt på den agenda.

Diversitet og inklusion

Kampagnen hedder 'Skru op for lyset', og har til formål at gøre brandet mere samfundsrelevant i Danmark. 

Kampagnen vil blandt andet støtte Copenhagen Light Festival, og har fokus på diversitet og inklusion. 

Perfekt match

Nanna Maria Rumohr, CMO for Coca-Cola i Danmark, beskriver Medina som et perfekt match for kampagnens temaer. 

Kampagnen vil også inkludere en eksklusiv koncert med Medina, hvor diversitet og inklusion vil blive diskuteret.

Medina springer ud sammen med Coca-Cola.
Powered by Labrador CMS