Medina i seng med læskedrikgigant

Springer ud i ny kampagne

Coca-Cola har lanceret en ny kampagne i samarbejde med popsangerinden Medina.

Det skriver Markedsføring.

Tro mod sig selv

- Gennem min karriere har jeg altid forsøgt at udtrykke vigtigheden af at være tro mod sig selv. Når jeg har stået stærkt i mig selv, lykkes jeg og dem omkring mig. Det er det budskab, jeg vil sende i mit samarbejde med Coca-Cola, der selv står stærkt på den agenda.

Diversitet og inklusion

Kampagnen hedder 'Skru op for lyset', og har til formål at gøre brandet mere samfundsrelevant i Danmark. 

Kampagnen vil blandt andet støtte Copenhagen Light Festival, og har fokus på diversitet og inklusion. 

Perfekt match

Nanna Maria Rumohr, CMO for Coca-Cola i Danmark, beskriver Medina som et perfekt match for kampagnens temaer. 

Kampagnen vil også inkludere en eksklusiv koncert med Medina, hvor diversitet og inklusion vil blive diskuteret.

Powered by Labrador CMS