Medina i seng med læskedrikgigant
Springer ud i ny kampagne
Coca-Cola har lanceret en ny kampagne i samarbejde med popsangerinden Medina.
Det skriver Markedsføring.
Tro mod sig selv
- Gennem min karriere har jeg altid forsøgt at udtrykke vigtigheden af at være tro mod sig selv. Når jeg har stået stærkt i mig selv, lykkes jeg og dem omkring mig. Det er det budskab, jeg vil sende i mit samarbejde med Coca-Cola, der selv står stærkt på den agenda.
Diversitet og inklusion
Kampagnen hedder 'Skru op for lyset', og har til formål at gøre brandet mere samfundsrelevant i Danmark.
Kampagnen vil blandt andet støtte Copenhagen Light Festival, og har fokus på diversitet og inklusion.
Perfekt match
Nanna Maria Rumohr, CMO for Coca-Cola i Danmark, beskriver Medina som et perfekt match for kampagnens temaer.
Kampagnen vil også inkludere en eksklusiv koncert med Medina, hvor diversitet og inklusion vil blive diskuteret.
![Medina springer ud sammen med Coca-Cola.](https://image.kendte.dk/2080379.webp?imageId=2080379&width=960&height=548&format=jpg)