Prinsessen solgte sit tøj under brylluppet
Det var ikke kun foto- og filmrettigheder, der fik Märtha Louises kasseapparatet til at ringe
Op til prinsesse Märtha Louise og Durek Verretts bryllup lørdag kom det frem, at parret havde solgt foto - og filmrettighederne ved begivenheden til henholdsvis Hello Magazine og Netflix.
Men det var ifølge norsk Se og Hør ikke de eneste tiltag, der fik parrets kasseapparat til at klinge i forbindelse med festlighederne.
Pop-up butik ved receptionen
For de omkring 350 bryllupsgæster havde også muligheder for at købe tøj af brandet Hést, som prinsessens er medejer af.
Der var simpelthen blevet etableret en pop-up Hést-butik i receptionsområdet på hotellet, hvor bryllupsfesten blev holdt, skriver norsk Se og Hør.
Sammen med to veninder
Prinsesse Märtha Louise etablerede Hést sammen med to veninder tilbage i 2019.
Det hele startede med strik til kvinder, men siden er produktporteføljen blevet udvidet til nu at omfatte modekollektioner til begge køn og dertil en række interiør-produkter.
VG har tidligere skrevet, at selskabet i 2023 omsatte for 64,6 millioner norske kroner.