Prinsessen solgte sit tøj under brylluppet

 Det var ikke kun foto- og filmrettigheder, der fik Märtha Louises kasseapparatet til at ringe

Det norske kongehus
Det norske kongehus
AfspilningshastighedNormal
Skift videokvalitet-
Afspilningshastighed
0.25
0.5
0.75
Normal
1.25
1.5
1.75
2
Slå lyden til
 
00:00
/
01:27
LIVE
Offentliggjort

Op til prinsesse Märtha Louise og Durek Verretts bryllup lørdag kom det frem, at parret havde solgt foto - og filmrettighederne ved begivenheden til henholdsvis Hello Magazine og Netflix.

Men det var ifølge norsk Se og Hør ikke de eneste tiltag, der fik parrets kasseapparat til at klinge i forbindelse med festlighederne. 

Pop-up butik ved receptionen

For de omkring 350 bryllupsgæster havde også muligheder for at købe tøj af brandet Hést, som prinsessens er medejer af. 

Der var simpelthen blevet etableret en pop-up Hést-butik i receptionsområdet på hotellet, hvor bryllupsfesten blev holdt, skriver norsk Se og Hør.

Sammen med to veninder

Prinsesse Märtha Louise etablerede Hést sammen med to veninder tilbage i 2019.

Det hele startede med strik til kvinder, men siden er produktporteføljen blevet udvidet til nu at omfatte modekollektioner til begge køn og dertil en række interiør-produkter.

VG har tidligere skrevet, at selskabet i 2023 omsatte for 64,6 millioner norske kroner.

Prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett

  

Powered by Labrador CMS